Zamówienia telefoniczne

693403612 w godz. 9-15 od Pn-Pt

od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00

Gwaranacja na produkty

Gwaranacja na produkty

Produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta lub gwarancję Alleogrodniczy.pl


Reklamowany produkt należy odesłać na własny koszt lub dostarczyć na adres firmy. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Aleogrodniczy Damian Siebierski

 
   Aleogrodniczy Damian Siebierski jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie formularza reklamacyjnego. W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez firmę Aleogrodniczy Damian Siebierski.

  Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę Aleogrodniczy Damian Siebierski wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję alleogrodniczy.pl są przekazywane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.
 
Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

powrót

Czytaj również: